Geaccrediteerde nascholing
Menu

Over betalen en opzeggen

Kan ik ook een ander factuuradres opgeven, bijvoorbeeld van mijn werkgever?

Dit is zeker mogelijk. Je kunt dit doorgeven aan de V&VN, bij voorkeur per mail: info@venvn.nl. De V&VN is op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur: 030-2919050.

Heb je een Regulier abonnement dan kun je dit opgeven bij je inschrijving, maar ook naderhand aan onze abonneeadministratie, bij voorkeur per e-mail klantenservice@vakblad-dvs.nl.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je lid bent van de V&VN VS ontvang je automatisch het vakblad. Dit kun je niet stopzetten. Heb je een Plusabonnement of een Regulier abonnement, dan wordt het abonnement na een jaar automatisch verlengd. Je kunt dan het abonnement tot uiterlijk drie maanden voor het verlopen van de vervaldatum opzeggen. Stuur de schriftelijke opzegging via het contactformulier of naar:

Dé Verpleegkundig Specialist
t.a.v. Klantenservice
Postbus 545
3990 GH Houten

NB: je ontvangt te allen tijde een bevestiging van je opzegging per post of e-mail. Wanneer je na 2 weken nog niets hebt ontvangen, verzoeken wij je contact met ons op te nemen. Opzeggingen kunnen niet telefonisch worden verwerkt dus een schriftelijke aanvulling zal altijd worden gevraagd.